wtorek, 9 kwietnia 2013

Kurczak w szpinaku.

Szpinak, kurczak i pomidory. Niby nic a moze wyjść niezła uczta. Będąc w domu na świętach od Mamy dostałem buteleczke oleju z pestek dyni, ktora w sklepie wzięła ja za oliwe z oliwek :D Moja Mama jak większość Mam zrobiła w domu wielkie oczy i tak oto otrzymałem takie cus z ktorym tez nie do konca wiedziałem co zrobię. Az tu pewnego zimowo-wiosennego dnia przeglądając zawartość lodówki wpadłem na pomysł zeby powyższe składniki i olej z dyni połączyć. Jak wyszło? Pysznie i zdrowo! Do tego dorzucilem na koniec kilka sztuk kaparow, które nadaly wszystkiemu wyrazistego smaku ;)

Poziom trudności: niewielki
Czas wykonania: 15 minut
Poziom najedzenia: w sam raz

Lista zakupow: szpinak, filet z kurczaka, pomidor, kapary, olej z pestek dyni, przyprawy (bazylia).

Na poczatek filet z kurczaka, kroimi według uznania, ja wybrałem opcje w duża kostkę. Następnie polewamy oliwa tym razem z oliwek i posypujemy przyprawami, ja uzylem tylko bazyli. Oczywiście smazymy a w tym czasie wsypujemy szpinak do miski lub bezpośrednio na talerz i kroimy pomidora lub pomidorki. Po wysmazeniu kurczaka wrzucamy go niedbale na talerz, wrzucamy pomidora, kilka sztuk kaparow i na koniec nasza gwiazda czyli olej z dyni. Calosc polewamy niewielka ilością oleju i zabieramy sie do uczty :)

Smacznego W.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz